پاورپوینت تکنیکهای برنامه ریزی گردشگری

پاورپوینت تکنیکهای برنامه ریزی گردشگری

پاورپوینت تکنیکهای برنامه ریزی گردشگری

کشور ایران به لحاظ ویژگی های تاریخی ،فرهنگی و هنری از زمینه ممتازی در فعالیتهای گردشگری برخوردار است.ولی در فعالیتهای بین المللی گردشگری جایگاه فوق العاده ناچیزی

داشته است و حاشیه نشین بازار بین المللی است.

در 20 سال گذشته ،پس از اتمام جنگ تحمیلی فعالیتهای گردشگری در سطحی برابر و پایین تر از سال 1348 قرار گرفت،در برنامه های اول و دوم توسعه زمینه هایی برای پیشرفت

گردشگری فراهم گشت ولی سهم آن از سطح بسیار نازلی در سطح جهانی برخوردار است به طوری که ایران در سال 1997 از لحاط تعداد گردشگر همسطح با کشور مالدیو

(با 250هزار نفر جمعیت)قرار دارد(0.05 درصد ارز گردشگری جهان).

مفهوم این واژه یعنی در خود فرو رفتن و نسبت به مسایل کوچک زندگی خود نگران بودن .چنین فردی شخصیتی مضطرب ،خوددار،ماجراجو دارد،که شرط امنیت در مقصد گردشگری

مهمترین شرط سفر اوست.این افراد به احتمال زیاد مشتریان تکراری مجتمع های بومی به خوبی توسعه یافته اند.

آلوسنتریک ها(برونگرایان):ریشه آن از آلو به معنی تنوع در شکل و فرم گرفته شده است.شخصی که الگوهای مورد علاقه اش روی فعالیتهای مختلفی متمرکز می شود .اعتماد به نفس دارد

و اجتماعی است و ماجراجویی و اشتیاق رسیدن به بیرون و تجربه کردن زندگی ویزگی مهم چنین فردی است.آلوسنتریک ها به طور فعالانه مقاصد جدید و بیگانه را به شکل گردشگری آموزشی

،اخلاقی یا ماجرایی جستجو می کنند.

 

 

«« دانلود فایل با لینک مستقیم »»

 


 

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پاورپوینت تکنیکهای برنامه ریزی گردشگری”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + شانزده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ما را دنبال کنید